Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за температура

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за температура

    Колеги проблема е следния колата си загрява нормално, но като седя в задръстване и градусите отиват към 100 най-много 110 направи ми впечатление,че перката се включва чак на 100 градуса. Имам проблем с радиатора сълзи ми отдолу,но него мога да сменя чак след седмица пробвах с друг датчик на термостата,но положението е същото възможно ли е от радиатора да е цялата тази работа и има ли опасност да прецакам мотора така.Става въпрос за колата от подписа.Предварително благодаря на отзовалите се
    156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

  • #2
    Най-важното е да има течност в системата,и съответно да ти отваря навреме термостата.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
      Най-важното е да има течност в системата,и съответно да ти отваря навреме термостата.

      Ами течност има,но ми направи впечатление,че като смених датчика,след като го извадих беше сух,нямаше капка антифриз това значи ли че главата се е пекла през цялото това време без да бъде охлаждана ?
      156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
        Ами течност има,но ми направи впечатление,че като смених датчика,след като го извадих беше сух,нямаше капка антифриз това значи ли че главата се е пекла през цялото това време без да бъде охлаждана ?
        В горната дясна част на радиатора (пасажера) трябва да имаш за обезвъздушаване. Отвий го и наливай докато не потече от там
        Last edited by NightRider; d.m.y г., 20:42. Основание: Уточнение
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          В горната дясна част на радиатора (пасажера) трябва да имаш за обезвъздушаване. Отвий го и наливай докато не потече от там

          Това го направих обезвъздуших системата,антифриз сипах до горе.Просто тези градуси ме притесняват,да не стане някой фал,защото ги качва на 100,110 и след това ги сваля на 90 ама ми се струва,че са много тези градуси
          156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

          Comment


          • #6
            Ако имаш възможност да я качнеш на лаптоп или пък с термометър си премери температурата,за да бъдеш спокоен.....щото и уреда може да те послъгва...
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
              Това го направих обезвъздуших системата,антифриз сипах до горе.Просто тези градуси ме притесняват,да не стане някой фал,защото ги качва на 100,110 и след това ги сваля на 90 ама ми се струва,че са много тези градуси
              Термостатът ти отваря късно, блокира в затворено положение
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                Ако имаш възможност да я качнеш на лаптоп или пък с термометър си премери температурата,за да бъдеш спокоен.....щото и уреда може да те послъгва...

                Ясно ще отида да я закачат. Имам още едно питане прави ми впечатление,че при загрял мотор като я изръчкам във високите обороти и след това,като тръгвам да спирам оборотите ми падат и колата претриса все едно не и достига гориво и от това претрисане ми мъждука лампата за маслото,не го прави всеки път,а само понякога.

                ---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:10 ----------

                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Термостатът ти отваря късно, блокира в затворено положение
                Той е на 6 месеца,което пак не е гаранция да се е предал уж бер,уж не знам си кво!
                156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Термостатът ти отваря късно, блокира в затворено положение
                  Нищо подобно.Работи само втора степен на перките и чертата между 90 и 130 е 100гр.Дъвкано е в няколко теми.
                  АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
                  http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

                  Comment


                  • #10
                    За притрисането и оборотите ще трябва некои други колеги да помагат.Дано те посъветват по-скоро,та да си наясно за какво иде реч.
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от renyx Покажи съобщение
                      Нищо подобно.Работи само втора степен на перките и чертата между 90 и 130 е 100гр.Дъвкано е в няколко теми.
                      Колга а,защо работи само втора степен,смисъл проблема в перката ли е или в термостата и как да накарам първа степен да се включи ? Защото е имало случай,в който давам на контакт след изгасяне на мотора,и перката се включва сама докато съм на контакт ?

                      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                      За притрисането и оборотите ще трябва некои други колеги да помагат.Дано те посъветват по-скоро,та да си наясно за какво иде реч.
                      Мерси братле
                      156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                      Comment


                      • #12
                        първа степен не се усеща ако се опитваш от вътре в колата да разбереш дъли е включило. между другото като се премахне катализатора и колата се охлажда по добре.
                        JTD 105+

                        Comment


                        • #13
                          Включва ли ти се вентилаторът на 1ва степен
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
                            Колга а,защо работи само втора степен,смисъл проблема в перката ли е или в термостата и как да накарам първа степен да се включи ? Защото е имало случай,в който давам на контакт след изгасяне на мотора,и перката се включва сама докато съм на контакт ?
                            Изгорял реостат или скапано реле.
                            Докато не отстраниш причината,няма да тръгне.
                            Ако температурата на двигателя е висока,перката ще върти до падането и щом има захранване.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Включва ли ти се вентилаторът на 1ва степен

                              Не стигне ли 90 градуса се включва директно 2 ра степен

                              ---------- Post added at 21:52 ---------- Previous post was at 21:50 ----------

                              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                              Изгорял реостат или скапано реле.
                              Докато не отстраниш причината,няма да тръгне.
                              Ако температурата на двигателя е висока,перката ще върти до падането и щом има захранване.

                              Ясно колега благодаря ти. Опасно ли е да я карам така още седмица ?
                              156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                              Comment

                              Working...
                              X